Marketing and Communication Solutions addressing +100 Business & Professional Communities

Inovație în Industrii cu Impact Critic în Economie și Societate - IIICES

Program 2019

OBIECTIVE STRATEGICE


 

1. Dezvoltarea unei platforme de comunicare profesională dedicată inovațiilor care ne schimbă viața. 

2.  Înțelegerea contextului în care industriile cu impact critic, prin modernizare și inovație, pot coexista într-un echilibru economic-social care să aducă valoare comunităților în viitor.

 

 

 

 

Derularea Programului: 4 etape

Grup țintă

Identificăm membrii – Realizăm profile profesionale  –   KOL`s & Influencers   –   Acorduri

Instrumente

Proiectăm cele mai potrivite instrumente offline și digitale pentru implementarea programului

Implementare

Executăm activitățile programate și dezvoltăm platformele digitale.

Raportare

Utilizând platforme digitale, raportăm continuu clientului status-ul soluției. 

Instrumente speciale

Community Intelligence

Analiză și managementul datelor 

GDPR

Managementul acordurilor 

Compliance

Ce standarde respectăm

  1. GRUPURI ȚINTĂ

 

Construcția Grupului țintă: Comunitatea AMGEN

Identificarea Membrilor

Maparea contactelor importante pentru implementarea programului, din fiecare grup țintă propus. Identificarea datelor de contact, cercetare construcție profile personale. 

Identificarea tipurilor de acord

Fiecare contact inclus în program va avea identificat și precizat tipul de acord existent sau va fi inclus într-un program de comunicare în vederea obținerii acestora. 

Mapare KOL`s & Influencers

Identificarea profesioniștilor și liderilor de opinie care pot avea un rol în implementarea programului și transmiterea mesajelor acestuia. 

Lideri de opinie

Interacționăm și colaborăm cu key opinion leaders în 43 programe dezvoltate în domeniul sănătății sau interdisciplinare. 

Din anul

Influenceri

Colaborăm cu ei din anul 2015 în cadrul diverselor programe: Modernizarea Sistemului de Sănătate, Management Medical Modern în Spitale Publice, Management Modern al Asociațiilor de Pacienți, Management Modern în Diabet, Management Modern în Oncologie și Tratamente și Tehnologii Moderne în Oncologie. 

Exemple

Din anul

Marius GEANTĂ

Lucian MÎNDRUȚĂ

Dorin CHIOȚEA

Vlad MIXICH

Val VÂLCU

2 -3  INSTRUMENTE ȘI IMPLEMENTARE


 

Tipuri de instrumente

Activități noi

Dezvoltate special pentru Amgen

Inserții

Programe existente în care inserăm pachete Amgen

Comunicare și PR

Program de comunicare și PR dezvoltat pentru Amgen

Comunicom

Sănătate general, Oncologie, Mielom, Cancer Colorectal

ACTIVITĂȚI și INSTRUMENTE NOI


 

Activități noi utilizând Programe Umbrelă

 

 

MANAGEMENT MODERN ÎN ONCOLOGIE

Program de advocacy dedicat zonei de oncologie, la care participă specialiști și lideri de opinie, precum și profesioniști cu responsabilități în domeniul medical și al politicilor naționale de sănătate. 

Dezvoltat din anul

FOCUS pe zona de advocacy, politici medicale și management (grupurile țintă cu accent pe autorități din sănătate, Parlament, Guvern)

Conferințe Naționale

Dezbateri profesionale

 


 

 

 

TRATAMENTE ȘI TEHNOLOGII INOVATOARE ÎN ONCOLOGIE

Program care pune în dezbatere impactul tratamentelor și tehnologiilor inovatoare în procesul de modernizare a sistemului de sănătate. 

Dezvoltat din anul

FOCUS pe zona de inovatie și comunicare profesională (grupurile țintă concentrate în zona specialiștilor oncologi).

Conferința Naționala

Dezbateri Profesionale

 


 

 

 

TRATAMENTE ȘI TEHNOLOGII INOVATOARE ÎN HEMATOLOGIE

Program dedicat tratamentelor și tehnologiilor inovatoare care pot fi utilizate în abordarea modernă a pacienților cu hemofilie. Temele majore ale programului abordează accesul pacienților la tratamente și finanțarea acestora. 

Dezvoltat din anul

FOCUS pe zona de inovatie și comunicare profesională în hematologie/hemofilie.

Conferința Naționala

Dezbateri Profesionale

 


 

9 Dezbateri Profesionale

Întâlniri profesionale de 3 ore, cu un număr de participanți adecvat schimbului direct de idei și opinii. Locații propuse: Iași, Timișoara, Cluj, Tg. Mureș, București, Constanța, Craiova, Oradea, Brașov. 

Ediții în 2019

Participanți

Dezbateri Profesionale

Concept

Dezbaterile durează 3 ore, de obicei între orele 14.00 – 17.00. Număr mediu de participanți 24, pentru a permite interacțiunea directă între participanți. Se discută pe o agendă care cuprinde teme de actualitate pentru participanți. Dezbaterea este moderată de un specialist sau un lider de opinie și pot participa și invitați speciali, în calitate de speakeri pentru a susține temele de pe agendă. 

Locații

Iași, Timișoara, Cluj, Tg. Mureș, București, Constanța, Craiova, Oradea, Brașov.

Rapoarte digitale post eveniment

Ulterior întâlnirii toți participanții primesc un raport dedicat. 

Invitații / Follow up

Invitațiile trimise pe email, după care urmează acțiunile de follow-up: telefonic, email, retransmitere invitație, explicații oferite de managerul de proiect, confirmare și acorduri, reminder în ziua evenimentului. 

Experiența noastră

70 dezbateri profesionale medicale organizate în acest format în perioada 2013 – 2018. Ariile abordate: oncologie, hemofilie, medicină nucleară, epidemiologie, diabet, inovație, management medical etc.  

PR post eveniment

În urma fiecărei dezbateri profesionale, cele mai importante idei apărute și declarațiile liderilor prezenți sunt preluate în materiale de PR dedicate, postate pe platformele digitale Oameni și Companii, rețelele sociale și newsletterele dedicate. 

2 Conferințe profesionale

Managementul Modern al Mielomului  + Managementul Modern al Cancerului Colorectal.

Conferințe profesionale organizate în Parlament, în parteneriat cu Comisiile de Sănătate. Număr estimat de participanți +60 pe ediție.

Ediții în 2019

Participanți

INSERȚII ÎN PROGRAMELE OAMENI ȘI COMPANII


 

5 Programe

MOSS

Modernizarea Sistemului de Sănătate 

SPUB

Management Medical Modern în Spitale Publice

ASPA

Management Modern al Asociațiilor de Pacienți

Private

Management modern în Clinici și Spitale Private

SIPA

Programul de Siguranta Pacientului

Modernizarea Sistemului de Sănătate

Program de advocacy și politici naționale de sănătate, dezvoltat din 2013, cu 48 dezbateri profesionale organizate până în prezent. 

Pachet Partener

Participare pentru 1 reprezentant și posibilitatea inserării a 2 teme pe agenda dezbaterilor. 

Dezbateri

Participanți

Spitale Publice

Management Medical Modern în Spitale Publice: un program lansat în 2007. Pentru 2019 sunt programate 2 conferințe naționale, de 2 zile, în mai și noiembrie 2019. 

Pachet Partener

Participare pentru 2 reprezentanți, workshop inclus pe agendă, kit promovare (logo pe materiale, machete în broșură, roll-ups, distribuție materiale). 

Conferințe

Participanți

Asociații Pacienți

Programul de Management Modern al Asociațiilor de Pacienți include în 2019 două întâlniri ale comunității, organizate în București, în 19 martie și 30 septembrie 2019. Comunitatea este formată din 260 asociații și peste 450 reprezentanți activi. 

Pachet Partener

Participare pentru 2 reprezentanți, workshop inclus pe agendă, kit promovare (logo pe materiale, machete în broșură, roll-ups, distribuție materiale). 

Conferințe

Asociații

Clinici și Spitale Private

Management Medical Modern în Clinici și Spitale Private: un program lansat în 2010. Întâlnirea din 2019 are loc în iunie 2019, și va reuni peste 100 manageri și specialiști din zona privată de sănătate. 

Pachet Partener

Participare pentru 2 reprezentanți, kit promovare (logo pe materiale, machete în broșură, roll-ups, distribuție materiale). 

Conferințe

Participanți

Siguranța Pacientului

Program de dezbateri profesionale  în cadrul Consiliului Siguranței Pacientului, dezvoltat din 2019, în parteneriat cu ANMCS. 

Pachet Partener

Participare pentru 1 reprezentant, posibilitatea inserării unei teme pe agenda programului. 

Dezbateri

Participanți

PROGRAM PR


 

Cum dezvoltăm Programul de PR

Dezbateri

Sunt oportunitățile cele mai potrivite pentru realizarea materialelor de PR: declarații, mini-interviuri, puncte de vedere.

Materiale independente

Interviuri, declarații solicitate pe anumite probleme de actualitate, alte tipuri de conținut independent de activitățile offline.

Evenimente proprii

Participarea echipei de PR de la Oameni și Companii la evenimentele organizate de AMGEN și identificarea de oportunități în cadrul acestora. 

Evenimente noi

Materiale realizate legat de alte evenimente organizate de companie.

Zile internaționale

Materiale realizate cu prilejul celebrării zilelor internaționale dedicate diferitelor patologii. 

Activități în spitale

Materiale realizate și publicate în urma activităților desfășurate în spitale, cu specialiștii din program. 

Cu cine

Realizăm materiale de PR

KOL`S

Liderii indentificați în program

Pacienți

Asociațiile de pacienți relevante

Parteneri profesionali

Profesioniștii din domeniu au întotdeauna un cuvânt puternic de spus

Influencers

Pot crește notorietatea și vizibilitate programului

Cum facem distributia materialelor?

4 Platforme OSC

MedicalManager

Platforma comunităţii digitale a managerilor din sistemul de sănătate.

Caspa

Platforma dedicată comunităţii Asociațiilor de Pacienți din România.

Hematologie

Platforma digitală a specialiştilor în hematologie şi hemofilie.

Preventie Medicala

Platformă dedicată comunităţii profesioniştilor în prevenţie medicală.

3 Platforme noi

Mielom.ro

Platformă digitală dedicată unei singure patologii. 

DespreCancer.ro

Platforma reunește informații despre toate tipurile de cancere, evenimente, specialiști, inovații.

CancerColorectal.ro

Platformă digitală dedicată unei singure patologii.

Canale externe

Platforme externe

Publicăm materiale pe platforme externe relevante.

Influencers

Colaborăm cu aceștia pentru pentru a publica materiale dezvoltate în programul Amgen.

DEMO

Ziua Diabetului Suceava – noiembrie 2018

Concept

Campanie de informare, educare și PR organizată la Suceava, în săptămâna Zilei Mondiale a Diabetului. Include testare gratuită, campanie de informare pentru publicul larg și campanie PR. 

Canale

Am utilizat în campanie 4 tipuri de canale: presă scrisă (ziare locale), radio, tv și platforme digitale. 

Campanie Educare și Informare

Am folosit 7 materiale editoriale distincte pentru a atrage atenția publicului larg asupra problematicii Diabetului. 

Execuție. Etape.

  1. Publicarea de materiale informative (care anunță campania de testare gratuită)
  2. Publicarea de materiale educaționale (cauzele diabetului, ce faci dacă ai, factori de risc) + inserții din partea KOL locali 
  3. Campanie testare gratuită în cadrul Spitalului + Conferință de presă 
  4. Publicare materiale finale de campanie

Implicarea KOL

Am inclus KOL locali în campania de educare, prin inserarea de declarații / puncte de vedere din partea lor în seria de materiale educaționale realizate și publicate. 

4. RAPORTARE


 

Raportare

Programele complexe de comunicare sunt raportate în platforme digitale dedicate, astfel încât partenerii să poată avea acces continuu pe bază de user și pass la toate stadiile de derulare a proiectelor, la rapoartele de specialiate din platformele de Community Intelligence și la rapoartele de activitate. 

Instrumente speciale

Community Intelligence

Analiză și managementul datelor 

GDPR

Managementul acordurilor 

Compliance

Ce standarde respectăm

COMMUNITY INTELLIGENCE


 

Comunicom Oncologie & Hematologie

Comunicom ne ajută să înțelegem dinamica comunităților în care operăm, prin managementul datelor obținute în cele peste 10,000 interacțiuni directe care au loc anual în cadrul programelor de marketing.

Comunicom Oncologie & Hematologie cuprind: cele mai importante activități, declarații, evenimente din domeniu, rapoarte și analize ale domeniului identificate în spațiul public, monitorizarea activității liderilor de opinie, programele și inițiativele dezvoltate.   

Rapoarte speciale: la solicitarea partenerilor specialiștii Oameni și Companii pot realiza rapoarte speciale pe un domeniu, identificând KOL, cele mai importante declarații, acțiuni, schimbări și puncte de vedere.

GDPR


 

Notă informare

Notă de informare generală privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Acorduri

Colectare acorduri. 3 tipuri de acorduri: general (comunitate), invitații, foto – video. 

Managementul acordurilor

Utilizăm tehnologie și proceduri pentru a ne asigura că sunt respectate drepturile celor cu care interacționăm.

Relatia OSC AMGEN

Procedurile pe baza cărora funcționează relația OSC – AMGEN.

COMPLIANCE


 

Respectăm codurile ARPIM, EFPIA și integrăm în politicile noastre de compliance și codurile de etică și cele anticorupție ale partenerilor cu care colaborăm (Novo Nordisk, Bristol Myers Squibb, Janssen, Farmexpert, Antibiotice, Shire, Lundbeck, Roche, Pfizer, Abbvie, B. Braun, Unifarm, Aspen Pharmacare). 

OSC are propriul cod de compliance, dezvoltat bazându-ne pe colaborarea cu partenerii noștri. Derulăm intern traininguri anuale în baza acestui cod OSC.